Szukaj na tym blogu

czwartek, 6 stycznia 2011

"Mrówka wychodzi za mąż" - Wydawnictwo Czerwony Konik, ilustracje Ola Woldańska


W opinii Andersena (który specjalnie na jej premierę powstał z martwych) - moja najlepsza książka. Chodziła i chodziła mi po głowie niczym stado mrówek – aż usiadłem i spisałem ją w ultrakrótkim czasie. Do drukarni trafiła prawie nie zmieniona. Olę Woldańską znalazła Lidia, moja Żona, która ma niemały wkład w powstawaniu moich książek, jako pierwszy recenzent, krytyk i pomysłodawca dla szaty graficznej. Ola „wpadła” Lidii w oko i okazało się, że był to strzał w jedenastkę! Mrówka odebrała chyba jeszcze więcej nagród, niż Marzenia i jest ciągłym źródłem ohów! i ahów! Tu jedna z tysięcy recenzji, które pojawiły się po premierze w maju 2009:






5 komentarzy:

  1. Szkoda ze sie jej nie da nigdzie kupic.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi, cały nakład już się sprzedał, sam nie mam w domu nawet egz... Może na Allegro można zapolować?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ani na Allegro, ani nigdzie :-( Trzeba będzie zaczaić się i komuś podwędzić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ani na Allegro, ani nigdzie... Trzeba będzie zaczaić się i zwabić jedną mrówkę słodyczami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na to wygląda;) Chciałbym pomóc, ale wszystkie egz autorskie już dawno rozdałem (włącznie ze swoim)...

    OdpowiedzUsuń